Fashion Week Bulgaria POP-Up Store

Участвайте в иновативната търговско-рекламна кампания за моментално брандиране на уникален моден стил от перспективни български и международни модни къщи и дизайнери на облекла, бижутерия, аксесоари, сувенири и ръчно направени подаръци за модерните хора.

Включването се осъществява чрез търговско участие в новия модел ВРЕМЕНЕН МАГАЗИН-БАЗАР, т.нар. Fashion Week Bulgaria POP-Up Store и рекламно в съпътстващите събития. За да се включите, попълнете следната форма за участие ТУК.

Стартирането на търговската програма започва чрез регистрация на участие с краен срок: 31-ви октомври 2017 и реализация в периода 17.11 – 31.12.2017, вкл. с работно време всеки уикенд от петък до неделя, вкл. от 8:00 до 20:00 часа. Fashion Week Bulgaria POP-Up Store се създава за търговска подкрепа на участващите дизайнери и модни къщи, и в подкрепа на 5 национални каузи на кампанията “Мода за здраве – Здраве за мода“. Fashion Week Bulgaria POP-Up Store ще бъде разположен в град Пловдив, творчески квартал “Капана”, (ул. “Магура” и ул. “Братя Пулиеви”).

Регистрирайте участие като ПРОДАВАЧ, КУПУВАЧ и/или БЛАГОДЕТЕЛ:

Този вид дейност, свързана с търговска подкрепа на модните къщи и дизайнери, които произвеждат облекла, бижутерия, аксесоари, сувенири и ръчно направени подаръци за деца, девойки, младежи, дами и господа. Това е част от новата стратегия на Националната камара за мода на България, изключително успешна и перспективна дейност в Европа, която прилагаме за традиционно продуциране в България.

Включването на модни къщи и дизайнери е свободно, за да продават и/или купуват на съответната локация в указания срок. Тази дейност предвижда динамичната търговско-рекламна кампания, която започва една седмица преди и по време на Fashion Week Bulgaria, продуцирана за търговски връзки на едро и насърчаване на обществеността за директни покупки на дребно с лансиране на актуални модни тенденции в облеклото в градската среда на Пловдив.

Право на участие като продавачи имат автори и производители на модни стоки, облекла и аксесоари за деца, девойки, младежи, дами и господа, независимо от това дали са млади дизайнери, подрастващи, развиващи се дизайнери или утвърдени модни марки. За продажба се предоставят колекции и/или част от колекции готово и ежедневно облекло, бижутерия, аксесоари, сувенири, парфюмерия, музика и услуги от Български и международни дизайнери и модни къщи.

Купувачите и продавачите на всеки закупен сувенир, аксесоар, бижутерия, парфюмерия, музика и/или облекла от Временния магазин на Fashion Week Bulgaria получават ПОКАНА-ПОДАРЪК на всеки 5лв. покупка по 1 или повече покани за модни ревюта по избор ведно със съпътстващите събития от дискусии, кръгли маси, презентации, изложби, работилници, семинари и др. от този род. Вие избирате за кое модно ревю и/или съпътстващо събитие желаете да бъдете гост, като е необходимо да резервирате с касовата бележка от Временния магазин на Националната камара за мода на България Вашето място и събития. Подаръци-покани се получават до запълване на местата в залите за предпочитаните от Вас събития. Актуална информация за всичко случващо се, може да следите на сайта fashionweek.bg тук и във фейсбук на адрес: https://www.facebook.com/fashionweekbulgaria

Тази търговско-рекламна програма цели да подпомогне дизайнери, модни къщи и занаятчии в тяхното развитие, просперитет и дистрибуция на собствените им марки. Те имат възможност да предлагат свободно своите каталози, линейни листи, визитки или няколко други предпоставки, които могат да помогнат в представянето на техните марки пред клиентите в предстоящия Fashion Week Bulgaria Pop-Up Store – изключително важен момент за промотиране пред широката общественост.

УСЛОВИЯТА ЗА УЧАСТИЕ на автори са следните:
– Да създават облекло, бижутерия, аксесоари, сувенири, керамика, парфюмерия, музика и услуги.
– Предоставяне на търговска отстъпка в размер на 30% от всяка продажба, която се разпределя по следния начин: 10% за благотворителност, 10% за продавачите в магазина и 10% за данъци, административни такси и рекламно-търговска дейност. Ако Ваш представител е включен в екипа на продавачите, то в този случай Вие предоставяте не 30%, а 20% търговска отстъпка от всяка продажба, разпределена по равно за благотворителните каузи и за административни такси, реклама и данъци. Всеки участник предплаща 32лв. за регистрация на участие, които са част от 10-те %, предназначени за данъци и административни разходи.                                                      – За наем търговска площ по изискване на Община Пловдив се заплащат по 2,50 лв./кв. м. заета площ с включен ДДС за участник, вкл. независимо от броя на дните, в които участва дизайнерът или модната къща, и тази сума за наем площ се приспада от 10% за административни разходи и данъци, които предоставяте от всяка продажба. (Ако продажбите Ви са в размер по-малък от таксата за наем на търговска площ, то предплатената сума от 32лв. остава като финална за участието Ви и не се връща.) Минимална площ за наемане – 1 кв. м.
Всеки автор – продавач получава кредит от Националната Камара за Мода в размер на 0.10 лев за всеки 5 лева реализирани продажби. Този кредит може да използва за частично или пълно финансиране на Ваши участия в модни дефилета, конкурси и обучения по избор след това участие.

Дейността има благотворителен характер, изразен във фондонабиране, предназначено за 5 национални каузи в 5 отделни фонда, които открихме за осъществяване на дарения от събраните средства и с натрупване от продажбите за национална кампания под надслов “Мода за здраве – Здраве за мода”:

КАУЗА №1 ХУМАНИТАРНА и БЛАГОТВОРИТЕЛНА ДЕЙНОСТ: за преодоляване на демографския срив в подкрепа на донорството на генетичен материал в помощ на над 50 000 семейства с репродуктивни проблеми чрез подпомагане дейността на Репробиомед.

КАУЗА №2 ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ: за финансиране на Ин Витро процедури и за медицинско лечение с приоритет за членове на Националната камара за мода на България, Дипломанти на Модната Академия, участници в Седмиците на модата в България, Конкурсите за млади дизайнери “Моден изгрев” и “Танцуваща мода” и Българските модни награди, както и при налични остатъчни средства от бюджета, дарения ще бъдат разпределяни за други национални представители на модната и творчески индустрии, регистрирали дейности и активност при нас от 16.07.2004г.

КАУЗА №3 ОБРАЗОВАНИЕ чрез изкуства: за децата на самотни майки и бащи, които са родени чрез донор или сурогатна майка и за децата на майки и бащи – донори на генетичен материал в Репробиомед и техните партньори в страната.

КАУЗА №4 ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО: за подкрепа на иновативни бизнес идеи от автори без ограничение на възраст и социален статут, които могат да кандидатстват без срокове за гранд от събраните средства в периода от/до 16-ти юли всяка година.

КАУЗА №5 ОПАЗВАНЕ НА КУЛТУРНОТО НАСЛЕДСТВО и ЕКОЛОГИЯ: за паметници на културата на България c национален приоритет и от световно значение. За 2017 – засаждане на борова гора

– Щендери, рафтове, закачалки и др. търговски реквизити в магазина могат да бъдат собствени или наети по каталог за съответна цена от партньори на Националната камара за мода на България.

– Продуктите, които се излагат за продажба се предоставят на консигнация като за целта се подписва споразумение за предоставяне на 30% търговска отстъпка от продажната цена. Тази отстъпка се предоставя само от продадените артикули, а останалите след затваряне на магазина се връщат на авторите. Отчитането на средствата от продажбите се осъществява всекидневно, в 3-дневен срок или седмично по избор.

– Характерното за този иновативен вид партньорства е това, че събраните средства са предназначени за горепосочените 5 отделни фонда и 5 каузи ще бъдат разпределени по равно за всяка една от тях. Участниците са и Дарители, поради което им се издава СЕРТИФИКАТ за участие в дарителска благотворителна кампания, което им осигурява от 5% до 65% данъчни облекчения в годишната данъчна декларация, която подавате всяка календарна година пред НАП като физическо или юридическо лице/фирма/сдружение.

На Facebook страницата на кампанията “Мода за здраве – Здраве за мода” всекидневно ще бъде публикуван Дневен, Месечен и Годишен публичен отчет за брой реализирани продажби и събраните средства, разпределени и дарени по всяка кауза.

Към стилистите продавач-консултанти, които обслужват магазина, по Ваше предпочитание може да се добави Ваш готов кадър с опит или да наемете от нашия екип такъв, който индивидуално да обучите за по-добро индивидуално представяне и предлагане на стоките Ви на крайни клиенти и най-вече за представянето на колекцията и стоки на търговците на едро. В този случай отстъпката по договор за участие за Вас ще бъде намалена на 20%, а 10% за Вашите продавачи изплащате лично.

Повече информация и включване чрез Секретариата на e-mail: pop-up-store@camaramoda.bg и на тел: 032 62 09 29, факс: 032 63 22 71, моб: 0879 455 788 и/или 088 47 690 47 (всеки ден от 9:00ч. до 21:00ч.). За да се включите, попълнете следната форма за участие ТУК.